Takuu ja huolto
Myymämme tuotteet - varsinkin koneet - ovat tarkoitettu lähtökohtaisesti ammattikäyttöön, joten niiden takuu ja huoltokäytännöissä noudatetaan tarkasti maahantuojan ohjeistusta. Maahantuoja vastaa antamistaan takuuehdoista ja -toiminnasta, ja jälleenmyyjän velvollisuutena on noudattaa heidän laatimaa linjaa sekä mahdollistaa asiakkaille sujuva ja toimiva prosessi ongelmatapauksissa.
Kaikissa takuuseen ja toimivuuteen liittyvissä tapauksissa, tuote tulee lähettää maahantuojalle tai heidän valtuuttamalle huoltoliikkeelle arvioitavaksi. Takuuaikana rikkoitunut laite ei ole syy kaupan purkuun ja jokaista ongelmatilannetta käsitellään tapauskohtaisesti. Olethan välittömästi yhteydessä asiakaspalveluumme, jos hankkimassasi tuotteessa ilmenee ongelmia.
MAKITA - Miten toimia jos tuotteessa ilmenee vika takuuaikana?
Huom! Vaikka tuote olisi hyvinkin tuore ostos, tulee laiteen kunto aina tarkistuttaa Makitan huollossa. Maahantuoja vastaa laitteiden toimivuudesta ja vain heillä on oikeus tehdä tulkinta laitteen kunnosta.
Mikäli tuotteessa ilmenee vika takuuaikana, toimita kone Makitan keskushuoltoon tai valtuutettuun takuuhuoltoliikkeeseen. Tarkemmat ohjeet huoltoon toimittamisesta löydät Makitan huoltosivulta. Tuote tulee toimittaa takuukorjaukseen purkamattomana sekä asiallisesti pakattuna. Mukaan tulee liittää ostokuitti sekä kopio takuutodistuksesta, jos laite on rekisteröity pidennetyn kolmen vuoden takuuajan piiriin.
Helppo ohje takuumenettelyyn ongelmatapauksessa:
- Täytä Makitan huoltolomake. Löydät lomakepohjan Makitan huoltosivustolta. Verkkokauppa asiakkaana muista merkitä palautusosoite tarkasti.
- Tulosta mukaan aiempi huoltolomake, ostokuitti ja mahdollinen pidennetyn rekisteröinnin todistus. Nämä kaksi jälkimmäistä saat myös pyydettäessä meidän asiakaspalvelusta sähköisesti sähköpostiisi, jos olet hankkinut tuotteet meiltä.
- Pakkaa tuote huollisesti yllämainittujen dokumenttien kanssa.
- Kirjoita paketin päälle '605646 Makita' ja toimita se lähimpään postiin tai anna Postin virkailijalle. Postin toimipisteet löydät Postin tästä.
3 VUODEN PIDENNETTY TAKUU REKISTERÖINNIN EHDOT
Makita Oy maahantuojana tarjoaa omille asiakkailleen ylimääräisen, laajennetun takuun. Rekisteröimällä laitteesi saat sille 3 vuoden pidennetyn takuun. Kolmen vuoden takuuaika alkaa ensimmäisestä ostopäivästä.
Pidennetty takuu myönnetään seuraavilla edellytyksillä:
- Laite on ostettu Makita Oy:n valtuutetulta jälleenmyyjältä.
- Laitteen rekisteröinti on tehtävä 4 viikon sisällä ostopäivästä.
- Rekisteröinti on mahdollista vain www.makita.fi –sivuilla ja edellyttää, että ostaja on hyväksynyt henkilötietojensa tallentamisen Makitan asiakasrekisteriin.
- Pidennetty takuuaika koskee sähkömoottorilla toimivia koneita(verkkovirta- ja akkukäyttöiset) sekä kaasunaulaimia.
- Jos laite vaihtaa omistajaa, on omistajanvaihdoksesta ilmoitettava Makitalle s-postitse osoitteeseen myynti@makita.fi, jotta pidennetty takuu säilyy voimassa. Kolmen vuoden takuuaika lasketaan aina siitä päivästä, kun ensimmäinen ostaja on ostanut laitteen, eikä omistajanvaihdoksella ole vaikutusta takuuaikaan.
- Takuuajan pidennys ei koske tarvikkeita, akkuja, latauslaitteita, valaisimia, lämpötakkeja, polttomoottorituotteita, paineilmanaulaimia, kompressoreita, eikä teollisuuden tarkkuusruuvinvääntimiä.
Rekisteröityäsi onnistuneesti laitteen tästä, saat tulostettua pidennetystä takuuajasta takuutodistuksen ja kuitin, mikäli olet tallennettu sen järjestelmään.
Mikäli laite toimitetaan takuuhuoltoon pidennetyn takuuajan puitteissa, on mukaan liitettävä ostokuitti sekä pidennetyn takuuajan takuutodistus.
Armantti Oy (Ammattikone.fi) on Makita Oy:n valtuuttama jälleenmyyjä.

MILWAUKEE
TAKUU JA REKISTERÖINTI
Klikkaa tästä ja rekisteröi työkalusi verkossa hyödyntääksesi valmistajan myöntämää pidennettyä, jopa 3 vuoden takuuta.
E-SERVICE
Ammattimaista takuuhuoltoa ja täydellinen tuotteen seuranta. MILWAUKEE® E-Service -palvelun kautta voit jäljittää tuotteesi huoltoprosessin alusta loppuun ja luottaa rauhallisin mielin, että tuotteesi palaa takuuhuollosta viipymättä ja käyttökunnossa.

E-service korjauspalveluun voit siirtyä tästä.
BOSCH
PRO360 - Ilmainen takuuajan pidentäminen 3 vuoteen. Selkeä yleiskuva varastoluettelostasi.
PRO360 on maksuton, kätevä ja tehokas portaali, joka tarjoaa pääsyn Bosch Professional -työkalujen lukuisiin palveluihin. Rekisteröidy portaaliin vain kerran, minkä jälkeen hyödyt jatkuvasti kaikista nykyisistä ja tulevista palveluista, esimerkiksi työkalujen takuuajan maksuttomasta pidentämisestä kolmen vuoden mittaiseksi.
MITÄ ETUJA PRO360 TARJOAA?
Tarvitset vain yhden salasanan:
Saat kaikki palvelut käyttöösi vain yhdellä sisäänkirjautumisella.
Kattava yleiskuva kaikesta:
Digitaalinen laiteluettelo antaa sinulle täydellisen yleiskatsauksen laitteistasi ja niiden takuuajoista – missä tahansa, esimerkiksi työmatkalla tai kotitietokoneen äärellä.
Helpottaa työtä:
Voit skannata laitekilvet helposti matkapuhelimen kameralla ja kirjata työkalut suoraan digitaaliseen varastoluetteloon.
Lisäetuja myös tulevaisuudessa:
Tulevaisuudessa PRO360 tulee tarjoamaan sinulle entistä enemmän lisäpalveluita.
Kirjaudu Boschin PRO360-palveluun ja rekisteröi koneesi.
Online-korjauspalvelu ja auttaa sinua, kun laitteesi vaatii huoltoa.
FESTOOL
All-inclusive-takuu.
Hyödy all-inclusive-takuun kaiken kattavista huoltopalveluista. Kun teet uuden Festool-työkalun online-rekisteröinnin 30 päivän sisällä ostopäivästä lukien, sille myönnetään kaiken kattava takuu kolmeksi vuodeksi. Siksi voit keskittyä kaikkein tärkeimpää: omaan työhösi. Vuodesta 2021 alkaen jälleenmyyjät eivät enää ole voineet rekisteröidä asiakkaittensa koneita, johtuen Festoolin kohotetusta tietoturvasta. Suosittelemme lataamaan Festool WORK APP -sovelluksen puhelimeesi, jolla rekisteröiminen onnistuu vaivatta ja saat paljon uusia ominaisuuksia käyttöösi. Sovellus on ladattavissa Google Play ja App Store sovelluskaupoista ilmaiseksi. Rekisteröinnin voi myös tehdä Festoolin verkkosivuilla.
Kaiken kattava korjauskustannussuoja.
Nopea, perusteellinen ja ilmainen kolmen ensimmäisen vuoden ajan. Korvaamme jopa tyypilliset kuluneet osat, myös akut ja akkulaturit ovat suojattu.
Uusi kone varkaustapauksessa.
Kolmen ensimmäisen vuoden ajan saat varkaustapauksessa tilalle uuden tuliterän koneen vain pientä omavastuuosuutta vastaan.
Alkuperäiset varaosat varmasti.
Festool pitää kaikkia koneesi varaosia vähintään 10 vuotta valikoimissaan. Mikäli varaosaa ei kuitenkaan löydy, saat uuden, vastaavan koneen korvaukseksi.
Tämän voit tehdä erityisen nopeasti ja helposti online-huoltotilauksen avulla.
Halutessasi voit ottaa yhteyttä myös puhelimella tai sähköpostitse:
Puhelin: 010 229 5112
Sähköposti: customerservice@festool.fi




